Början till sjukling:(

Jag började känna av vissa förkylningssymtom igår, det är alltid samma sak! Så jag gick hem tidigare från jobbet, var helt slut, hade ont i halsen, ont i näsgommen(som jag brukar kalla det, det är där näsan mynnar ut i munhålan), ont i huvudet och ont i öronen! Inte alls kul!

Sen i natt när jag skulle sova så kunde jag inte somna för att jag hade så ont i näsgommen och det gjorde ont att svälja så jag har bara legat och försökt sova...vilket inte gick! Tillslut var jag så utmattad att mina ögon började tåras av sig själv.. Så inte mycket sömn i natt!

I morse vaknar jag brutalt av att någon ringer på dörren, först tänker jag att jag tänker ligga kvar i sängen och strunta i att öppna men sen tänker jag att jag kan ju iaf kolla vem det är och gissa vem det var.......Min söta Mamma som hade med sig tre fulla kassar med matvaror eftersom jag har det lite tunt just nu! Så hon hade tagit med sig lite saker hemifrån som jag hade bakat och lite svamplasagne som mamma har lagat och lite frysta saker plus massa mer!

Tack söta Mamma, du gjorde min dag idag! Och rörd blev jag oxå :) Jag älskar dig mest!!


Kommentarer
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Du har nog rätt :) skrev faktiskt bara ex. apoteket.. För jag har inte jätte koll på alla schampon som finns i handeln.. Men jag vet att vissa är verkligen för starka även om dom ska hjälpa mot mjäll.. :) Så att dom torkar ut håtbotten mer än den reparera:)

2008-12-03 @ 19:58:17
URL: http://sussie.blogg.se/
Postat av: Sandra

NEJ han spelar basket. Vi såg den ju nyss pucko! :p

2008-12-06 @ 23:29:56
URL: http://sandrina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0