For The Record

Jag tycker dokumentären med Britney var jättebra!

Det kändes som att det var dags för henne att tala ut nu
 med tanke på hur mycket hon har gått igenom! Jag skulle aldrig orka ha sådär mycket människor efter mig varje dag, tänk att aldrig få göra något privat.
Vilken hemsk tanke... Hon kan inte ens köra sin egen bil som hon älskar bara för att ett gäng efterhängsna paparazzis följer henne som hyenor dygnet runt!
Man såg i hennes ansikte att hon inte mådde helt okej, man såg att hon var ledsen trots sitt leende yttre! Tragiskt att en människa inte kan få vara lycklig.
Jag hoppas verkligen att det är påväg uppåt för Britney nu så hon får må bra!!!

Bästa i hela dokumentären var när hon i slutet fick köra sin bil, blödig som jag är så fick jag några tårar i ögat såklart... Jag kunde känna hennes känsla av frihet, det var så skönt att se, tänk vad en så simpel sak kan göra för ens välmående!!




Vad tyckte ni som såg dokumentären??


Kommentarer
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Jo verkligen! Helt sjukt att hon är tvungen att leva ett sådant liv.. :S

minst 50 pers som förföljer än vart man än går :P

2008-12-07 @ 00:44:08
URL: http://sussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0