If U Seek Amy..Hehe!

Så Jääävla bra!! Sitter precis och lyssnar på Britney´s nya skiva, låten If U Seek Amy börjar spelas(som för övrigt är min favoritlåt på skivan) och jag står och lallar till låten medan jag diskar! Medan jag sjunger så funderar jag lite på vad den egentligen handlar om..jag menar...vem är Amy.... För att ta reda på lite mer går jag in på lite sidor och hittar sen en kommentar som är gjord via youtube att hon sjunger If U Seek Amy men om man lyssnar noga så blir det en helt annan mening!

"But all of the boys and all of the girls are beggin' to if you seek Amy". Så går originalet
Men om om man lyssnar ordentligt så sjunger hon egentligen(vilket gör att man fattar låten bättre)

"But all of the boys and all of the girls are beggin' to F.U.C.K Me"

Det är så häftigt att hon har lurat alla människor... Inte ens dom som har recenserat hennes skiva har ju fattat detta!!
I love this kind of stuff!!!


Good Britney Gone Bad And I Love It!!!

Kommentarer
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

coolt var tvungen att lyssna igenom låten :P Men hur kom du på det?

2008-12-10 @ 21:51:31
URL: http://sussie.blogg.se/
Postat av: Sandra

någon har iaf kommit på det för om du söker på lyrics så är det någon som har skrivit det så :p haha jag var fööööörst!

2008-12-15 @ 17:01:13
URL: http://sandrina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0