Semester...typ!:P

Igår packade jag ihop mina viktigaste saker och dom flesta julklapparna och åkte till min semesterort!!
Som är hemma hos Max & Lena(min farbror och han fru, som är som min faster) såklart! Alltid när jag kommer hit så blir jag så avkopplad och det är så skönt!

Idag har vi haft fullt upp hela dagen! vi har städat, Lena har gjort glögg, jag har gjort helt egna julköttbullar, vi har varit ute och huggt gran, vi har klätt granen, jag har gjort fond av mina köttbullar, vi har gjort middag, vi har satt ut en ljusslinga längs med gången in till huset och massor med mera :P Så nu är vi helt slut... sitter och tittar på Heartbreak Hotel och ska göra lite vårullar att snacksa på, sen blir det nog sova!!

I morgon ska jag jobba...känns inte helt kul mitt i allt julmys.. men men jag måste ju tyvärr, tur är att det bara är 4 timmar!! Det kommer vara så mycket folk för nu börjar den riktiga julhandlar hetsen och i morgon är det löning..USCHA!!!

Längtar till i morgon kl. 19 för då börjar min julledighet på riktigt :D

Nää nu är det dags att mysa lite mer med Familjen<3


FrEaKy CrAzY

Kommentarer
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

hoppas du haft en bra jul gumman! :)

2008-12-30 @ 12:04:44
URL: http://sussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0