Shop Away..

Nu har jag varit och handlat lite klappar iaf! Skönt att känna att man har kommit en bit på
vägen :D Det såg lite mörkt ut först för jag kom inte på något att köpa...fick ingen inspiration alls men sen började det lossna! Först var jag i Farsta sen åkte jag till Länna och sen tillbaka till Farsta!
Jag åkte hemifrån vid ett och kom hem kvart i åtta :P Heheh... jaa det var verkligen hela dagen det!
Men det känns bra, är dock inte klar med alla än!

Har köpt till: Mamma, Pappa, Max&Lena, Mormor&Walle, Moster&Jukka, Sandra, Silvia och Richie



Har inte köpt till än: Stig&Monica, Syrran, My, Tina, Lillebror, Ewa och Farmor&Farfar


Så det är lite kvar att göra i morgon!! :P



Såhär ser några julklappar ut redan, julen närmar sig med stor steg :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Söt du är vännen <3

Vi ses i morgon. Men jag ringer dig ikväll!

I'v got some bad bad news (for me of course!)

2008-12-21 @ 18:23:26
URL: http://sandrina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0