Fylletisdag...Bakisonsdag

Igår jobbade jag 12-20 i kassan och var på ett sjukt bra humör, jag studsade runt med korgar och vagnar, gick med varor, hjälpte mina kunder ovh var bara allmänt trevlig. Jag som i andra fall alltid brukar va någorlunda trött på mitt jobb men efter att man legat sjuk i två veckor så blir lixom all sorts aktivitet rolig!! Sen senare blev jag tillfrågad att följa med ut och ta en öl och kolla på matchen, Liverpool - Inter, med tre av mina arbetskamrater. Jag tackade såklart ja med tanken att jag faktiskt bara skulle ta en öl och sen åka hem och sova med tanke på att jag skulle upp nio dagen efter.

Kvart i nio satt jag iaf med en betald öl i handen och snacka skit med grabbarna och kollade matchen under tiden. Efter en öl och ingen ordentlig middag började jag redan känna av alkoholen så när servitrisen rfågade om jag skulle ha en till tackade jag nej vilket inte höll länge då F bestämmer sig för att jag ska ha en öl till och betalar den(som man inte kan tacka nej till för det vore ju väääldigt otrevligt :P). Efter två öl och trettio besök på ladiesroom så saknade jag min partypingla Sandra så jag ringde henne och prata lite kul strunt som vi alltid gör :D När hon fick höra att jag var ute så piggnade hon till och ville komma dit så hon satte sig på första bästa buss och hann ta en öl innan stället stängde. för övrigt vill jag oxå påpeka att efter min andra öl så sa jag till grabbarna att jag absoluuut INTE skulle ha en öl till för då skulle jag bli dyngrak och eftersom dom lyssnar så bra på mig så stod där en till öl när jag kom tillbaka efter ett toabesök...suck!

Sen var det Dovas i en timme där ytterligare en öl beställdes till mig, som jag generöst hällde mellan mina kamraters glas :D Sen tog jag en vatten...hehe!!!

Klockan ett stängde Dovas så då blev det Anchor vi drog vidare till. Där var det fullt ös...typ inte riktigt medvetslös :P
Först när vi kom dit så beställde jag in min vanliga favvo drink.....Taddaaa...Malibu och Cola(MUMS)!!! Sandra drog en Sex on the beach! Mitt i alltihop så drar en jävla rockkaraoke igång och såklart så ska Sandra propsa på att vi ska upp och sjunga....jag som har sjuhelvettes scenskräck...men iaf eftersom jag har en massa alkohol i kroppen så går jag med på det. Vi bestämmer att vi ska sjunga "Your the one that i want" från Grease. Vi lämnar in lappen och Sandra går ut för att röka men tre sekunder efter att hon har gått ropar dom upp våra namn och jag får panik och typ rusar ut och skriker att "nu får du faan komma in, dom ropar våra namn". Vi går upp på scenen och mitt hjärta går i tusenåttio. Som alltid så rycks man med och jag tycker att det är kul och slappnar av lite, sen ser jag att F står och spelar in hela framträdandet med hans mobil, då får jag lite panik igen men tänker inte så mycket på det, jag är ju trotts allt väldigt onykter. Fram emot tre då stället stänger börjar jag tänka på refrängen, så jag frågor Sandra om vi kan börja dra oss eftersom det tidigare var bestämt att jag skulle sova hos henne och då plötsligt bjuder killarna in sig själva oxå och både jag och Sandra får panik....speciellt jag pga vissa omständigheter som oxå Sandra vet om, så hon säger bestämt nej till det och jag känner att jag istället vill åka hem och sova så att jag  att jag får några timmars sömn iaf! Sandra fixar så att taxichauffören kör hem mig för 250 spänn som jag egentligen inte har råd med men i det läget fick det bara bli så.

Väl hemma så somnade jag rätt så snabbt efter några lungnande sms från Sandra. Jag tror jag somnade runt halv fem.

Klockan nio, 4½ timme senare, ringer min underbara klocka. Jag är fortfarande full.... Drar i mig en resorb, en C-vitamin och en Alvedon brustablett sen trycker jag i mig frukost. Väl på jobbet har jag mest suttit i kassan och varit bakis hela dagen idag. På eftermiddagen går jag förbi tobaken och hälsar på grabbarna och kollar läget med dom. Då kommer jag ju på att F spelade in våran jävla karaokegrej och jag får spader....ÅNGEST ÅNGEST ÅNGEST!!!!!
Som tur var var det inte så farligt som jag trodde..men ändå!

Efter jobbet möter Sandra upp mig och vi drar till Donken för att bakisäta lite! Jag beställer en New york special med stor pomme frites, äppeljuice och Mcfeast dip, Sandra beställer en New york special med stor pomme frites, en stor läsk och en garlic dip. När vi beställt och betalat ser jag att dom har buffalo wings så Vi beställer en varsin sådan oxå och sedan sätter vi oss och svullar i oss all mat och nu ligger vi i hennes soffa och deeeegar :D

"Om du pimpar min blogg så kliar jag dig på benen"   


TACK SOM FAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0