Juno

Idag vaknade jag och Sandra kl.13.00, vi låg och pratade om lite allt möjligt i ca en och en halv timme och sen åt vi frukost! Sen fick Sandra för sig att vi skulle gå på bio så vi åkte till hennes mammas jobb och hämtade biocheckar och sen blev det bråttom för vi var tvungna att hämta ut biljetterna kvart i fem och när vi lämnade hennes mammas jobb var klockan redan fem plus att vi fick springa som dårar till bussen. 

Vi hann iaf med att hämta ut dom som tur var :D Vi såg Juno, den handlar om en 16:årig tjej som blir gravid med en kille i skolan och allt som händer runt omkring dom. Jag tyckte filmen var jätterolig men Sandra tyckte att den var riktigt dålig kanske lite pga av att hon oxå tyckte att vi satt alldeles för långt fram så hon fick ont i huvudet.

Jag: 4 Sparrisar av 5
Sandra: 1 Sparris av 5



Nu är vi iaf tillbaka hemma hos Sandra...hon springer runt och städar som en tok för hennes Mami ska komma hit och sova här : )

P.s. Sandras gulliga mamma bjöd även med mig till en filmvisning för branschfolk... tihi!! Jag blev som ett barn på julaftonsmorgon!! D.s.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Söt blogg!!

2008-02-21 @ 21:55:37
URL: http://asanordin.blogg.se
Postat av: Sandra

Haha yes så på tisdag morgon är det filmvisning nere på Post baby

2008-02-22 @ 17:35:49
URL: http://bodyshot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0