Running time!

Igår ringde Syrran och undrade om inte hon kunde komma hem till mig så att jag kunde färga hennes hår men eftresom jag gått upp så tidigt dom senaste dagarna så ville jag sova ut och hon skulle upp tidigt dagen efter så jag sa att vi kanske kunde ses en annan gång istället men då kom hon på ideén att vi skulle hem till hennes killkompis och färga hennes hår där istället så då gjorde vi det!! Vi hade sjukt kul, vi hade en massa busiga saker för oss..hehe =P

Vid ett tiden följde syrrans kompis med mig till t-banan för jag ville inte gå själv och syrran höll på att dö av trötthet så hon gick och la sig! Kom hem runt halv två och då somnade jag direkt, skönt!!

Vaknade halv elva i morse....kanske inte värsta sovmorgonen men jag kände mig iaf pigg.
Såå nu har jag bestämt mig för att jag ska ut och springa med tanke på att det är sjukt fint väder och nån gång måste man ju vara nyttig oxå :D

Talk to you later ///

The Running Girl

Kommentarer
Postat av: killkompis

fazen glömde köpa tequila idag igen...

2008-02-29 @ 20:56:59
Postat av: Sparran

Killkompis: Hehe, faaan då :P jag vill ju ha tequila nuu ;) Jag snodde ditt nummer från syrran igår :)

Puss

2008-03-01 @ 21:52:41
URL: http://sparran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0