Tappat suget

Det känns lite som att jag har tappat all kraft efter 2 veckors sjukdom, jag har inget sug längre...
Det känns verkligen jättejobbigt, jag har ingen ork att jobba, jag har ingen ork att vara hemma, jag har ingen ork till att komma på något, jag har ingen fantasi längre...det är som att det försvann med febern. MEN det är väl nu man ska intala sig själv hur kul allting är och hur bra man verkligen mår och hur lycklig man kan skatta sig att man har allt man har. Det är inte alltid lätt i alla lägen men jag ska kämpa upp mitt humör och min livsbild, JAG ska må bra!!!! :D

Av någon amledning känns det genast bättre nu när jag har skrivit detta. Det är så skönt hur ransakande och rensande skrivande kan vara, iaf för min del, jag måste få skriva eller  prata med någon för att må bättre.

Jaha då har jag lättat lite på trycket...skönt :P


Återkommer i morgon förhoppningsvis!

Pusssiluren

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA! Jag läste pussilurven :p ASG

2008-02-18 @ 12:34:59
URL: http://bodyshot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0