Aj, aj ,aj....

Förra året var första gången jag tagit blodprov, usch, jag hatar nålar men jag försökte tänka att det inte gör ont så länge, det är en snabb smärta.Det gick bra, stack till lite men var inte så farligt som man går och hetsar upp sig för.
Efter det så åker iaf jag och mamma till min moster och hennes kille för att spela minigolf. Allt går bra och det är kul trots att jag ibland kan var världens mest dåliga förlora och så även denna gång :P Men ungefär vid det 9:e hålet bestämmer jag mig för att ta av mig mitt plåster för att det irriterar mig något fruktansvärt, snabbt som attan sliter jag av detta plåster och fy fan vilken syn.... det såg ut som om jag hade bivit misshandlad!


Kanske ser ynkligt ut på bilden men det var värre i verkligheten.

Hur som helst så var det dags för ytterligare ett blodprov igår och jag var precis lika nervös som första gången plus att jag fick varken äta eller dricka innan så jag var också väldigt yr i skallen. Jag sätter mig i stolen och tycker att det gör lite mer ont än sist men sen är det iaf klart och armen spänner sådär härligt! Jag går till mitt jobb, tar det lungt med armen och låter plåstret sitta kvar hela dagen, har ingen lust att mina kunder ska se min arm.
När jag väl kommer hem så tar jag av plåstret och likförbannat så ser det helt miffo ut denna gången också, CRAP!!!!


Igår...                         .... Idag

Ja så då ska man gå och se för jävlig ut ett tag då, tjohoo! Kul sen när det blir sådär snyggt kräkbajs gult!!

Haha, See Ya´ll Lat´r Dudes ;)

Pussssss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jaa inte blir man kåt av att titta på din arm iaf :p

2008-01-30 @ 17:33:14
URL: http://omtalad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0