En händelserik dag :)

Gick upp halv tio i morse och hoppade rätt in duschen, kollade in mitt blåmärke som nu ser ut såhär:



När jag var klar åkte jag till min mosters jobb för att äta lunch med henne och mormor. Jag hade bestämt mig för att jag skulle fota min mat och lägga upp här men ovan bloggare som jag är så glömde jag totalt bort det så den enda bilden ni får nöja er med idag är min redan påbörjade varmrätt :P Jag hade iaf jättetrevligt, vi satt och pratade om en massa roliga saker!

Fläskrullader m. bondbönor, vårlök och kokt potatis + en liten sallad bredvid, mums :)

Efter det bar det av till min mammas jobb, hon jobbar på dagis i Nacka. På vägen åkte jag förbi mitt gamla gymnasium, kändes nästan som att jag var påväg till skolan igen. Väl hos mamma så hälsade jag på alla större barnen först som var vakna, dom andra småttingarna låg fortfarande och sov. Alla barnen på mammas avdelining är mellan 1-3 år. När alla hade vaknat så var det dags för mellis och sen var det bara full fart framåt. Vi läste saga, lekte med bilar, lekte i kuddrummet och sista timmen satt vi alla och sjöng massor med barnlåtar :D Det var väldigt mysigt faktiskt!
image13

Efter det så har jag varit och köpt ett par träninsbyxor och ett par träninskskor eftersom jag nu har bestämt mig för att börja träna på allvar och så fick jag ju faktiskt en tränings-bh i julklapp av min moster och det kan inte låtas gå till spillo ;)


                        Tack Moster!

Nää, nu måste jag nog lägga mig i min säng och slappa lite!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha du är ett dagisbarn!!!

2008-02-03 @ 22:17:05
URL: http://omtalad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0