Aldrig mer nudlar!!!!!!

Jaha då har det gått några dagar igen tyvärr och jag ber om ursäkt för det. Har jobbat väldigt mycket och då har det blivit sena kvällar så när jag väl kommer hem är jag helt slut och måste sova för att man ska upp tidigt dagen efter. Men ni ska veta att jag gör mitt bästa för att hålla er updated ;)


Fick lön igår, det kändes skönt för jag fick mer än vad jag trodde att jag skulle få :D

Igår var det meningen att jag skulle åka hem till en arbetskamrat och ha kul, äta gott på restaurang, dricka lite och förhoppningsvis dansa gärnet MEN så blev det INTE för dagen innan igår var jag hemma hos Sandra och slappade en stund och sen bestämde vi oss för att äta nudlar. Jag har sedan tidigare misstänkt att jag inte riktigt tål nudlar eller något som finns i kryddorna eller liknande för jag har alltid blivit dålig efter men jag har tänkt att det kanske beror på annant oxå. Hur som helst så blev det likadant även denna gång(Jag ska aldrig mer äta nudlar).

Så igår mådde jag inte alls bra och blev tvungen att stanna hemma men då hade ju Mamma gjort upp planer eftersom hon trodde att jag inte skulle vara hemma och hon brukar sällan göra sådana saker så då frågade jag Sandra om inte jag kunde låna hennes lägenhet och gullig som hon är så var det helt okej! :)

Jag köpte hem lite lövbiff och gjorde en god sallad till det som huvudrätt sen till efterrätt blev det oliver, guacamole, chips och en god brieost :D (bilder kommer sen)
Senare på kvällen så ringde Sandra och bad mig att följa med dom ut, jag hade inte alls lust och mådde fortfarande inte helt okej men tillslut fick hon mig att lova att följa med och har jag lovat något så håller jag det!
Vi skulle iaf till Lemon, ett jävla skitställe enligt min mening! Bara massor med gamla människor, bara schlagermusik typ(och missförstå mig inte nu, jag gillar schlager men det kan ju va kul med ombyte). Sen var det fullt med folk, man kände sig som i en låda överfylld med miljontals sill. Trots dålig start och dåligt humör tog jag iaf en drink men sen var det nog, jag höll på att få panik därinne så jag drog rätt snabbt och åkte hem och sov.

Idag är jag rätt trött, har legat och kallsvettats hela natten nästan och trott att jag har försovit mig.
Men jag ser fram emot ikväll iaf, efter jobbet ska Moster och hennes karl hämta upp mig på jobbet och vi ska åka hem till mormor och hennes karl, där även mamma kommer mötas upp, och kolla på Melodifestivalen Final!! Det ska bli mysigt :D

Jag tycker inte att det finns någon låt som sådär sticker ut men jag gillar flera av låtarna, Amy, Charlotte, Rongedahl och Linda.

image33


Vilken låt tycker ni ska vinna?


En stor blöt SCHLAGERPUSS till er alla!!! ;) 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Heja Rongedal!
Fast det är ju bara för de är ganska balla på nåt töntigt sätt.
Låten är inte helt dum heller.
Ha en trevlig schlagerkväll.

2008-03-15 @ 12:09:39
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Sandra

En låda med Ponnysill? :D

2008-03-15 @ 12:38:26
URL: http://bodyshot.blogg.se
Postat av: Sandra

En låda med Ponnysill? :D

2008-03-15 @ 12:38:39
URL: http://bodyshot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0