Hjärtat!

Jag tänkte att jag skulle skriva ett ganska långt inlägg för att skriva vad jag har gjort dessa dagar då jag inte bloggat men känner nu att jag kanske skjuter upp det tills i morgon i stället... Är rätt så trött och sitter och pratar i telefon i flera timmar och att skriva blogg samtidigt som man pratar i telefon är inte de allra enklaste... och det vet jag för jag gör det just nu =P (bloggandet blir enkelt men samtalet blir lidande...haha)


Men för mitt Hjärtas skull så skriver jag lite idag så hon får något att nöja sig med tills i morgon :D



Finns Alltid För Dig Gumman!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack hjärtat, du är underbar

2008-03-07 @ 15:46:50
URL: http://bodyshot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0