Påsktider

Jaha då var påsken över! Jag har haft en jättetrevlig påsk faktiskt, har varit ledig från onsdag till söndag så jag har haft tid med massor :D

I torsdags(Skärtorsdag) fyllde Mormor 65 år så då var det middag där och ganska mycket alkohol faktiskt :P Jag drack flera Tequila Sunrise  Jag hade jättetrevligt den kvällen!


I Lördags(Påskafton) så vaknade jag och Mamma nio på morgonen, jag var lite irriterad över det men det gick bra ändå! Jag och Mamma gjorde i ordning en god frukost sen vilade vi en timme ungefär :D

Vid halv ett gick vi ut för att plocka påskris som vi sen klädde med en massa fina fjädrar. Mina katter tycker det är riktigt kul med påskris ; )

Sen var det matagning på G :D Jag och Mamma gjorde:
  • Janssons frestelse och en Nilssons frestelse(som är med potatis,skinka och purjolök) eftersom jag inte gillar Janssons!
  • Potatishalvor med Nubberöra
  • Ägghalvor med Romröra
  • Prinskorv
  • Lammköttbullar
  • Inlagd sill
  • Senapssill
  • Lax
  • Och så drack vi ju såklart Påskmust =P




Det mesta gjorde vi från grunden så en eloge från mig till Mamma och mig hehe... ; )

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon på dig ;)

2008-03-26 @ 10:14:06
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: CAZZIS

Godmorgon, ha en underbar dag! ;)

2008-03-26 @ 10:25:28
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Sandra

Janssons är jätte äckligt Camilla, det går bara att fyllekäka, inget mer! För när man är riktigt full känner man inte riktigt vad saker smakar..

2008-03-26 @ 12:53:24
URL: http://bodyshot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0