Syster <3

I onsdags så träffade jag ju min Syster för första gången på jättelänge vi har alltså inte setts sen förra året någon gång på sommaren så det var jättekul att träffa henne igen!!


Syskonkärlek ♥


I fredags var det iaf utgång med Syrran(som heter Linda), Nicole, syrrans kille Christoffer och hans killkompis anders! Jag blev meddragen till Kicki´s =P Har aldrig varit där förut och jag har hört massor med negativt om det så jag var lite skeptisk först men jag gav med mig för jag hade inget bättre förslag(med tanke på att jag i stort sett aldrig går ut själv). Väl där så var det väl helt okej, kanske inte världens bästa musik eller världens bästa ljudanläggning men jag var i ett väldigt kul sällskap så det gjorde kvällen till succé :D

Jag, Sys och Nicole ÄGDE dansgolvet, speciellt när Dj:n spelade Ayo Technology men 50 Cent och Justin Timberlake , då dansade vi våra Asses Off och alla ställde sig runt oss och bara glodde ;) Haha, vi hade så sjuukt jävla kul! Det lämnar aldrig våra minnen tjejer!!!!!!

Skrev till syster att jag tyckte att det var så kul att vi har börjat ses igen och att jag hade saknat henne massor, då svarade hon: " Ja det är bäst, saknat dig mest syster! Pussis"

:D






Kommentarer
Postat av: Sandra

haha fredde var ju också där! :p

2008-03-03 @ 00:10:54
URL: http://bodyshot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0