Tröttmössa!

Jag är typ trött hela tiden just nu och jag fattar inte vad det beror på...eller okej då, vissa gånger får jag skylla mig själv då jag pratar i telefon tills morgontimmarna men dom dagarna då jag faktiskt lägger mig i tid så är jag likförbannat lika trött ändå!!

Men men jag försöker jobba på så mycket som möjligt just nu så jag kan spara pengar till lite olika saker. Jag vill åka utomlands med Mamma eftersom jag gav henne 1000 kr i presentcheck på Ticket och vi har aldrig varit utomlands tillsammans! Sen ska jag kanske flytta hemifrån snart och då känns det bra att ha lite extra pengar undanlagda om det skulle hända mig eller mina katter något! Jag vill oxå köpa en bärbar dator men det kan nog ta ett tag tills det blir av =P

På Fredag är det lön, då kan jag börja leva igen! Dock blir det inte så mycket lön med tanke på sjukdomen i början av Februari så det blir till att leva sparsamt!

Mamma fick något ryck och har köpt en 22 tums datorskärm till våran dator...Suck..hehe ; )
Så nu är det nästan som att skriva på en bioskärm!!



Kommentarer
Postat av: Sandra

mamma sparrliden goes bananas

2008-03-10 @ 15:41:48
URL: http://bodyshot.blogg.se
Postat av: Kattis

Svar: Sorg och smärtan med den är svår att hantera för alla parter. Men att vara en lugn och deltagande medmänniska är aldrig fel.
Ha en bra kväll!
K

2008-03-16 @ 17:20:58
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Kattis

Svar: Förstår att du var trött på fyrverkerierna på Vattenfestivalen då dom var vid halv tio på kvällen. Det måste bli lite mörkt. I Aug!
Nu önskar ajg dig en trevlig vecka!
K

2008-03-16 @ 17:22:54
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0