Våffeldagen :D

Igår var det Våffeldagen så när jag kom hem var det bara att ta fram min nyköpta bok och kolla in recept för hemmagjorda våfflor! Jag hittade ett recept för Hallonvåfflor men det blev med Hallon & Blåbär istället!

Det blev såå mumsigt, jag åt hela 5 st själv(och då ska sägas att jag i andra fall sällan äter mer än tre) :D

Återigen blev det inga på bilder på mina egna för att min mobil inte ville vara med men jag lyckades ta några bilder från min bok idag så ni får njuta av dom istället. Enjoy ; )


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag fixk inga våfflor iaf.. mackan letade febrilt efter ett våffeljärn men det hade dom tydligen tagit med ut till landet för länge sen och han blev skit besviken :p så hans mamma gav honom vin istället för att han blev "ledsen" hahahaha

2008-03-26 @ 12:54:35
URL: http://bodyshot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0