21

Så då har man fyllt 21 hela år :D
Jag fyllde år den 14:e Maj men jag har haft full fart sedan dess och har inte riktigt haft tid till att skriva :P

Jag åkte på en 24 timmars kryssning till Åbo med min bästa vän My och vi hade sååååååå j**la kul! Det var verkligen länge sen jag hade så roligt. Vi åt Buffé, vi drack en massa alkohol och jag dansade som en dåre på dansgolvet, i stort sett själv men det gör inget, jag har kul ändå och jag dansar både nykter och full ;) :P

Som vanligt så ska jag lägga upp bilderna i morgon för nu måste jag fixa lite annat och orkar inte böka!
Nu har jag iaf fått 4 gig minne till mobilen och en usb adapter till så nu blir det åka av :D

Tack Alla som förgyllde min dag med samtal och fina sms!!

Pussar, Kramar & Kärlek

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att ni blev sams till sist. Kul med 21 Camilla, nu får du till och med dricka lagligt i USA! =D

2008-05-18 @ 23:35:21
URL: http://ooups.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0