Birthday pics coming right up!

Min kisse ville oxå följa med på kryssning =P

Jag och My äter Buffé och asgarvar under hela måltiden...Haha!!


Smirnoff till sminkningen, ett måste! :)


Före                         Efter


Före                         Efter

Hahahahahah!!!!!! ;)



Min Tallrik..
...Mys Tallrik(fast min pommes) ;)

Dagen efter ser ungefär ut såhär på det stora hela =P Frukosten blev rätt så fet!!! Bakissmälla!


image70

Min shoppingrunda dagen efter :D


image71

Mina första homemade Blåbärshots ever!!!
I LOVE IT!!!!!

Ungefär såhär såg min Födelsedagskryssning ut, det hände dock lite mer backstage men that´s X-rated!! =P;)

Love
/ B-girl



Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan vad du svullade bakismat babe :p

2008-05-30 @ 12:56:57
URL: http://ooups.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0