Duktig Torsdag!

Så nu sitter jag äntligen ner framför tv:n och slappar!

I morse när jag vaknade runt halv tio så var min säng sådär ofantligt skön... du vet när det är perfekt värme, kudden är skön hur man än ligger och täcket är precis så fluggigt som man vill ha det...Mmmm MYS!!!!!
Så jag låg och läste min bok "Låt den rätte komma in" av John Ajvide Lindqvist en stund innan jag klev upp! Riktigt bra bok, jag rekommenderar den varmt!

Sen var det bara att stiga upp och göra frukost och sen var det dags för att brottas med min smutstvätt.

Hade tvättstugan i fyra timmar(13-17) men jag höll på att torka all min tvätt fram till kvart i sex(!) Men nu är allt rent iaf och det känns jätteskönt!     





Sen har jag diskat min disk som legat ett tag(jag vet det är rätt så äckligt men man orkar inte ibland och har inte alltid tid)

Middagen bestod av flera små "plättar" av rivna morätter, palsternacka, potatis och vitlök, Mumsigt blev det faktiskt =D


        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0