Grym konsert, usel planering!

Som sagt såg Jag och Mamma Tiësto Live på Berns i lördags!!!

Han skulle börja spela 00.00 Så vi åkte dit så vi var där vid 23 tiden!
Men dom dumma jävlarna börjar inte släppa in folk förän 23.30, hur fan kan man vara så jävla dum att man tror att man får in flera hundra pers på en halvtimme??? Speciellt när det visar sig när man kommer in att man ska stå i värsta kön till garderoben oxå!!!! Så vi började stå i en men efter 3 sek var den full och så fortsatte det tills alla vbar fulla förutom en längst bort så där stod ju alla och trängdes och bara två tjejer hängde in =S
Efter ett tag får vi iaf hänga in våra jackor varpå mamma frågar en av tjejerna om Tiësto gått på än med tanke på att klockan var efter tolv! Drygt svarar hon "Du skulle höra om han hade börjat spela, så det har han inte".
Halv ett stiger vi in i lokalen iaf och visst fan har han börjat spela...jag skulle vilja strypa den där tjejen!!

Spelningen var såå sjukt bra!!!! Det var ett sjukt drag i lokalen och alla hoppade och skrek och allt man kan göra när man har jävligt kul!! Mamma drog in oss typ i mitten och därs tod vi och hoppade ett bra tag! Fy vilka kroppsodörer det var där inne alltså..hehe..svett, alkohol, äckliga andedräkter och folk som släppte sig:P
Tills slut på något konstigt vänster hamnade vi längst fram :) Fast det var sjukt trångt där framme men ändå bara grejen att stå längst fram :P Vid tre slutade han spela och det var så gott att dricka vatten, var helt slut!! Sen var det dags att bege oss hemåt! Jag kom hem kvart i fem ungefär men kunde inte sova förän vid sex, tur att jag inte började förän 17:)

Jag hade iaf jättekul med min söta Mamma!!! Tack Mami!! Älskar dig!




  Jag och mamma påväg till spelningen!
   Tiësto som är sjukt het speciellt när han ler ;)
 Jag och Mamma leker rövare efter spelningen..hehe:P Jag trodde det var några andra på insidan först :P


Kommentarer
Postat av: Snygg Silvia

CAMILLLAAA!!! JAG KRAMADE OM BJÖRN GUSTAFSSON!!!!! INTE DU :( HAN VA STOR O HÅRD!!!!

2008-11-29 @ 17:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0