Mys Fredag Innan Party Lördag!

Har precis ätit upp min middag/snackstallrik och det var så gott. Jag älskar att köpa hem goda saker till mig själv och bara sitta och njuta av alla goda smaker som blandas i munnen:D Man måste ju få skämma bort sig ibland :P


       

                       




Nu ska jag titta klart på V För Vendetta sen ska jag nog krypa ner i sängen och läsa lite mer av min bok, är snart klar :) :(




I morgon är det upp tidigt och duscha och packa min väska för Jag och My ska på kryssning :D VI har längtat så länge efter den här dagen, ända sedan min födelsedag i Maj och äntligen är det dags, vi får åka Cinderella! Och den är helt fullbokad, så jag tror vi kommer ha svinkul!
Så måste jag bestämma mig vad jag ska ha för kläder(alltid det svåraste), ska nog åka och kolla om jag kan hitta någon ny snygg topp i farsta!

Jag har verkligen längtat efter denna dagen och äntligen är den här! =D

Vi hörs igen på Söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha att ni inte åkte på Blondinbellas halloweenkryssning den 13e då!! hahahaha

2008-11-15 @ 16:12:08
URL: http://sandrina.webblogg.se/
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Gu vad gott det såg ut att vara! :D

2008-11-16 @ 21:12:58
URL: http://sussie.blogg.se/
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Vad roligt att höra! :D:D



Hur var kryssningen? :D

2008-11-16 @ 22:44:35
URL: http://sussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0