SUPERNÖJD!!!

Jag har nog haft den bästa helgen i mitt liv på länge och jag har några speciella personer att tacka för det:


I Lördags gick jag upp tidigt för att duscha och göra mig i ordning inför kryssningen senare på kvällen!
Åkte hemifrån vid halv tolv för att åka till Täby Centrum och klippa mig vid ett! Kom dit ca halv ett så jag passade på att springa in på GinaTricot och handla två skitsnygga toppar varav  jag hade tänkt att ha en av dom på kryssningen!

Kl.13 går jag in på frisörsalongen och försöker slänga ett öga för att se om jag känner igen tjejen som ska vara min frisörska för dagen nämligen Söta Sussie!!! =D En tjej som också bloggar och även är utbildad frisör. Det var första gången vi sågs och det var riktigt roligt faktiskt....det känns som att man känner varandra på ett sätt fast man är helt främmande för varandra. 
 Jag fick den bästa hårklippningen EVER!!! Jag är helt ärlig tjejen, Jag är SÅÅÅÅ nöjd och alla som sett mitt hår(vilket är mina närmsta vänner och hela släkten) tycker det passar mig jättebra, så Tack!!! Nu har du iaf en Stammis ;)

   



Sen var det kryssning med My! :D Vi åt buffé som vanligt och det var supergott, mycket bättre än den förra kryssningens buffé! Dumma jag glömde ta kort :P Sen gick vi ner tilll hytten för att göra oss i ordning och dricka lite shots som va hade köpt i taxfreen innan middagen! Så va lyssnar på musik, dricker lite och gör oss i ordning.
Kl.23 var det dags för Timbuktu och bandet Damn! SÅ JÄVLA GRYMT!!! Vilken stämmning, vilket uppträdande!! Kunde man bli mer glad den kvällen, kunde man fått en bättre början....svaret är NEJ!!!!!(sen gjorde det ju inte saken sämra att jag dagen efter fick en signerad liveskiva och ett foto med Timbuktu:D)
Sen var det bara att köra igång! Vi dansade, skrattade, sjöng och drack drinkar hela kvällen! Vi gjorde så mycket roliga saker så jag orkar inte ens skriva allt här! Jag säger bara en sak, en bra kryssning måste upplevas för att förstås!!!! Tack Myran för Bästa kryssningen!!! Bilderna nedan är lite olika från våra 24 timmar på båten:

    

  


 
   

  





Idag söndag lade båten till vid kvart över tre och mamma kom och hämtade mig kvart i fyra för att sen åka vidare till min Farmor och Farfar för att Farmor fyllde 80(Grattis!!!!). Vi åt jättegodmat och hade en riktigt trevlig kväll! Har det alltid så kul med min släkt :D

Oj vad det blev långt och då har jag inte ens berättat hälften av allt som hänt:P Men en annan gång!!!


Puss på alla söta!! Och Ni som förgyllde min helg en ÄNNU STÖRRE PUSS!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag fattar aldrig hur du orkar äta så mycket mat Sparris! :p DÅRE! Haha

2008-11-17 @ 15:40:58
URL: http://sandrina.webblogg.se/
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Tack vad glad jag blir :D:D !! :D :) Så söt du är!



Snyggt det såg ut när du även la luggen åt sidorna! Inte alla som ser bra ut i det, men det såg riktigt bra ut på dig! :D



Jo helgen var riktigt bra, jobbade ju trots allt på söndagen oxå men det var härligt. Varit glad hela helgen och då är det faktist kul att jobba, värst är ju när man inte på bra humör och ska vara trevlig och positiv åt alla ;D :P Men nu är jag ledig till fredag.. ;P :D

2008-11-17 @ 22:29:41
URL: http://sussie.blogg.se/
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Gu vad roligt att höra! :D:D:D :)



Jo du ser ju mycket äldre ut och det lixom händre något med hela håret :) Alltid mycket roligare.

Självklart får du komma till mig så mycket du vill :)

Men vad är det man säger, var 8de vecka eller vad det är. Men det beror ju lite på hur håret mår. Sen kan vi ju alltid klippa upp det lite mer nästa gång om du skulle tjäna för det. För nu tog vi ju bara en liten bit för att inte göra det för drastiskt :)



Öhm, vilken utställning syfta du på? :)

2008-11-18 @ 22:04:02
URL: http://sussie.blogg.se/
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Jo precis!



Tycker verkligen att du ska ta dig dit med någon :) och se någon av filmerna i cino4. det är en upplevelse i sig :)



2008-11-18 @ 23:06:04
URL: http://sussie.blogg.se/
Postat av: Embla

Bloggen är kvar .. &

Idag kommer min stora come back på bloggen, den ska bli som ny.

Har just du hjälp att hjälpa mig ?

Har har satt nya mål som att få 200 besökare, vill hjälpa andra, vara som en ''förebild'' även fast jag kanske är yngre och så vidare . Visa vad du tycker, en komentar gör mycket . :)

KRAM EMBLAHOLM

2008-11-19 @ 10:30:46
URL: http://emblaholm.blogg.se/
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Låter ju som riktigt bra saker! :D



Åh, present kort på ticket var ju smart!

Jag vet faktiskt inte vart jag vill åka :S Någonstans där det är varmt och soligt, man kan bada och njuta av en kall drink i värmen:)

2008-11-19 @ 23:55:16
URL: http://sussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0