Tiësto Live 081122

Jag och Mamma ska gå och se Tiësto Live på Lördag!
Det ska bli skitkul, faan vad vi ska dansa häcken av oss:D Det kommer bli väldigt sent..eller tidigt kanske man ska säga! Det börjar 23.30 och håller på i ca 6 timmar så det blir fullt drag!
Både jag och mamma jobbar på söndagen, Mamma börjar 15.30 och jag börjar 17.00 vi båda kommer nog vara rätt döda!

Men men det händer ju inte varje år så det är bara bita ihop :D

Är det någon annan som ska dit??



Det kommer nog inte bli lika maffigt som här men det kommer
nog bli sjukt kul ändå!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter kul gumman. Fan jag jobbar hela helgen, öppning-stängning!

2008-11-21 @ 14:24:08
URL: http://sandrina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0