Long time no see

Herregud alltså...jag fattar om ingen vill läsa min blogg med tanke på att jag aldrig skriver längre... Honestly IM SORRY!!!!

Men det stora problemet är ju att jag har flyttat hemifrån och har absolut inget internet eller dator för den delen så jag kommer ju inte så långt :( Men jag kämpar för fullt....ska spara till en dator och sen blir det skärpning!!! :D

Annars jobbar jag på som en dåre, det är typ vad mitt liv går ut på just nu.....jobb!
Men snart ska jag åka på kryssning....en med Moster och en med My så det ser jag verkligen fram emot!!!
lite kul i det seriösa vardagslivet :D Jag vet inte varför men jag älskar att åka på kryssningar...jag har alltid så sjukt kul varenda gång :D

Jaha...vi får väl se när jag kan sno en dator nästa gång:P

Tills dess, have a nice life :P

P.s.Tack för lånet mamma ;).D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0