Sms Kärlek

Jag och Sandras kärleksförklaring via sms:



S - Jag älskar dig min kiss prutt bajskorv.

C - Jag älskar dig med mongorövuggla

S - Jag skulle tycka om dig även  om du var smittad med en full skopa hiv. Haha

C - Jag skulle tycka om dig oxå även om du luktade bajs och såg ut som en häxa, Hehe! Du är bäst babe!


S - Jag har hållt ditt hår när du kräkts! Flera gånger! Haha

C - Och jag skulle aldrig tveka att göra detsamma för dig!


S - Asg

C - Haha! Alltid du och jag hjärtat! LOVE








Kommentarer
Postat av: Sandra

haha det är sann kärlek vi pratar om här, ingenting annat! åh där är den där bilden som togs på oss på krogen på min och marcus första date! haha! pluttis

2008-10-25 @ 18:38:02
URL: http://sandrina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0