Snacka om slapp!

Idag vaknade jag kl 10.04, gick och hämtade datorn la mig i sängen och kollade på film ända till kl 14.00 :D Snacka om slapp :P Jag såg först Sex And The City The Movie i tre timmar som var jättebra!!! Sen såg jag Spiderwick i en och en halv timme som oxå var helt okej :P

Jag måste erkänna att jag är en sucker för sådana filmer! Sådana filmer som: Narnia, Harry Potter, Spiderwick, Guldkompasset, HItta Nemo, Madagaskar, Kalle Och Chokladfabriken och många fler...jag kan helt enkelt inte låta bli, för att inte tala om Disney-filmerna... Aja...orka lyssna på mig :P

Nää nu är det dags att sova, ska upp kl nio i morgon! Jobb hela helgen...

Så ha en trevligare helg än mig allihop;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0