Omotiverad men Motiverad

Hej alla söta!!

Jag är så omotiverad till skrivandet just nu... Jag har bara ingen lust!!! Så jag kan inte lova när det blir mer frekvent skrivning men det kommer nog om ett tag igen :)

Däremot är jag väldigt motiverad med min Diet och min träning!! Det känns jättekul, jag har sett resultat både på vågen och på kroppen med egna ögon:P Har haft något snedsteg här och där men jag kämpar på :)

Nu är det dags att äta innan jag ska iväg och jobba!!
 - På menyn står Thaigryta med Kyckling och råris..MUMS!!!

Hoppas ni alla hade en bra helg för det har iaf jag haft, bästa på länge!!!

Kärlek till er alla!!!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack gumman! :)

2009-02-17 @ 22:41:12
URL: http://sandrina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0