Ursäkta dröjesmålet...

Förlåt att jag inte skrivit på jättelänge men det har verkligen varit fullt upp med jobbet och träningen innan och efter jobbet!
Men det är riktigt roligt att träna...gud va skönt det är att jag äntligen kommit igång!!
Dieten går också utmärkt, mycket god mat!!!

Tänkte att jag skulle lägga in lite bilder på torsdag för då är jag ledig :)

Jag har redan gått ner 2 kilo från att jag började träna för två veckor sedan...jag är ganska stolt över mig själv! Att jag gör detta på helt egen hand, jag ställer klockan tidigare ibland bara för att gå ut och gå innan frukost! :D

Nu har jag iof lurat på min Faster denna dieten också så ibland åker hon över till mig innan jobbet och vi går en runda, verkligen jättekul!!! Och så har man ju fått en pepp-mate :)

Återkommer på Torsdag! I morgon är det jobb och sen kommer My över och ska sova här :) Mysigt som bara den!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0