Inköp inför träning!

Idag ska jag åka till Farsta Centrum och handla lite saker inför min nya vardag med träning och andra matvanor:D
Vad jag vet att jag ska handla än sålänge är:

 - Personvåg
 - Matvåg
 - Måttband
 - Tidtagarur
 - Pulsklocka
 - Maten som ska ersätta mitt gamla kylskap och skafferi

Andra inköp som inte riktigt har med träning att göra:
 - Eltandborste(ett krav från min tandläkare:P)
 - Mortel(har saknat det i mitt kök)
 - Nya jeans och kanske annat plagg ;)

Ja så ser det väl ut för dagen just nu!! Får med mig My i mitt inhandlande vilket känns bra för då kan hon kontrollera att jag inte köper en massa onödiga saker :P

Sen senare ikväll ska jag möta upp min moster och äta på Subway(I LOVE)
och snacka lite skit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0