Lite allt möjligt...

Jag ber alla om ursäkt för jag inte skrivit på ett tag! Har bara varit så mycket mysigt så jag har bara velat vara kvar i dom stunderna!!!

Jag har firat jul med mina nära och kära och fått massor med bra saker bla: En extern hårddisk på 500 Gig, en blåtand enhet så jag kan föra över saker via min mobil eller en annan dator till min dator(fick mycket bastning från Faster över att jag inte hade en blåtand på min nya dator :P), Smycken, Smink, ljus+ljushållare, en diodlampa som lyser i olika färger, en bok om svensk Yasuragi, en bok om hur jag kan göra egna hemmagjorda sexleksaker(hehe...tjejerna på mitt jobb tycker tydligen synd om mig för att jag inte har någon karl ;)), 2 st tumblerglas i design Blåklocka som jag har två avv redan+ 4 st vitvinsglas, olika teer, kökshanddukar+badhandduk, 2 st dansmattor+ 1 danspel till mitt PS2 m.m.
Överlycklig över alla mina saker Tack Alla!!!!! :D

Mitt nyår spenderade jag och Mami tillsammans med tre rätters middag(minus efterrätt för vi orkade inte :P)
Sen var det upp på Högdalstoppen och titta på alla vackra fyrverkerier och fira in 2009!
Jag hoppas det blir ett riktigt bra år för 2008 har inte varit helt hundra.. :P Mycket bra men mycket dåligt oxå!

Tyvärr känner jag mig inte lika ambitiös just nu som vissa andra för att göra en resumé men ni fick en snabbis av mitt jul och nyår iaf :D

Hoppas ni alla får ett riktigt super 2009!!

Kommentarer
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Lät som du haft en riktigt bra jul gumman! :D



Jobbar endast kvar på salongen tills nästa fredag. Men vi kan nog alltid klippa dig på salongen som jag hade praktik på :) Som ligger vid tekniska högskolan.. :) Om du vill vara min stammis vill säga ;D

2009-01-07 @ 20:30:48
URL: http://sussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0