Nyårslöfte till mig själv!

Jaa då är det 2009 då och jag har bestämt mig för att jag måste ta tag i min träning på allvar nu!! Jag har så många gånger under detta år och förra året försökt att skärpa till mig och plocka upp den slöa rumpan från soffan och ibland har det asbra, jag har varit sjukt taggad och sprungit och tränat men sen har man skjutit upp det någon dag på grund av en annan dålig orsak och sen sitter man i den där soffan igen...

Men den här gången känner jag verkligen ett annat driv :D Jag ska göra ett eget träningsschema och matschema som jag verkligen ska jobba med och för! Jag måste dessutom köpa en våg till mig och en våg till maten så att jag kan göra detta på riktigt! Innan jag kan börja dock måste jag rensa ur min kyl och mitt skafferi och köpa vågarna och lite andra förberedelser för jag vill göra det helhjärtat från scratch :D

Så i morse vaknade jag vid tio, klädde på mig ordentligt och gick ut på en rask halvtimmes promenad :D Det var superskönt och ritktigt fint väder så med solen skinande i ansiktet har jag nu fått massor med energi!

Bra början iallafall och jag ska köra liten mjukstart nui tills alla förberedelser är klara sen är det allvar ;)

Puss och kram / Mitt nya Jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0