Jag Är På G!

Phju.... Vad trött man kan bli av att bara springa runt och handla saker en hel dag!! :P
Nu har jag handlat det mesta förberende inför min stenhårda träning som ska äga rum i åtta veckor efter att jag har fått min bok som jag har beställt!

Så idag har mina investeringar sett ut såhär:

 

Köksvåg, personvåg, pedometerklocka(som räknar steg, räknar kalorier, har timer m.m.), ett bälte med 4st små vattenflaskor och 2st svettband från Nike.
+
Träningsbyxor



Och så köpte jag lite annat smått och gott ;)


Bomullsrondeller, deo, klädroller, tvättpåse, benvärmare, puderborste och 2st öronmuffar i svart och rosa :D

Sen vart det ju lite kläder oxå såklart... hehe..

2st koftor från Cubus(en grå och en vit) och en jättesnygg klänning från GinaTricot!


Jag är iaf supernöjd med mina saker jag har köpt!!! Det enda jag nu inte har är väl ett måttband
som skulle vara bra att ha men det kommer snart!!
Det blev ingen mortel eller eltandborsta...det får vänta tills nästa månad tror jag :P

Jag skrev det här inlägget igår egentligen men min dator ville inte alls vara med i leken så jag fick fixA det nu istället..

Ska äta lite mat sen är det dags för arbete igen
Puss

Hehe... ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

duktig du är darling!

ringde du banken sen och kollade upp problemet eller?

2009-01-19 @ 22:02:49
URL: http://sandrina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0